۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

کاظم امانی در گفتگو با مهر:

نفهمیدیم چرا برنامه لیگ دو مرتبه دچار تغییر شد/ مقابل فجر باید بیشتر بجنگیم

نفهمیدیم چرا برنامه لیگ دو مرتبه دچار تغییر شد/ مقابل فجر باید بیشتر بجنگیم

قائم مقام باشگاه را‌آهن سورینت با اشاره به تغییر برنامه دیدار این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: ما دو بار برنامه تمرینات را تغییر دادیم اما نفهمیدم چرا سازمان لیگ هر بار برنامه‌ها را جابجا کرد.

کاظم امانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تغییراتی که در برنامه دیدار این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز صورت گرفت، خاطرنشان کرد: به ما گفته‌اند برنامه دیدار شما به روز پنجشنبه موکول شد که آن را به سرمربی تیم اعلام کردیم تا تمرینات را بر این اساس انجام دهد اما به یک باره وضعیت تغییر کرد و بار دیگر بازی را به روز جمعه برگرداندند.

وی اضافه کرد: ساعت بازی را نیز طبق صحبت‌های قبلی تغییر دادند که البته این موضوع چندان مهم نیست. به هر حال برخی ورزشگاه‌ها مشکل نور دارند و سازمان لیگ ساعت دیدارها را طوری تنظیم بکنند که تا قبل از تاریکی بازی‌ها به اتمام برسد، البته هوا هم دیگر چندان گرم نبوده و بازی در ساعت 17:30 دقیقه خیلی سخت نیست.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن سورینت با اشاره به نتایج این تیم اظهار داشت: با بازیکنان تیم صحبت شده بود و مشخص شد آنها مشکل روحی دارند. کادر فنی تغییراتی را نیز اعمال کرد که خوشبختانه مثمر ثمر واقع شدند. ما در بازی با سپاهان نشان دادیم که یک سر و گردن از آنها بالاتریم و اگر این دیدار در خانه خودمان برگزار می‌شد، به طور حتم پیروز می‌شدیم.

امانی در خصوص دیدار این تیم برابر فجرسپاسی نیز گفت: این بازی نبرد خیلی سختی برای ما خواهد بود چرا که بازی کردن با تیم فجر که در پائین جدول قرار دارد ،بسیار دشوارتر از دیدار مقابل بالانشینان جدول رده‌بندی است. تیم فجر با تغییراتی که در کادر فنی خود بوجود آور تلاش می‌کند تا خود را بالا بکشد، برای همین باید بیشتر از همیشه بجنگیم تا از این میدان با دست پر خارج شویم.

کد خبر 2133431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha